this could be my chance to break out

backyard babies - roads

2009-09-13 @ 01:07:20

jag är så underbart lycklig just nu, just detta ögonblick.
även fast vissa saker fortfarande tynger ner mig som vanligt, så är det så bra.
att jag ler så enormt mycket, känner en känsla sprida mig i kroppen som jag inte känt på länge.
den fyller upp mig och jag märker mig själv, ser mig själv helt annorlunda.
att en människa får en att le för minsta lilla, det är så sjukt.

det är så fantastiskt att hitta tillbaks till sin kreativa sida igen.
färger som leker, musik som förgyller, texter som bara kommer, målandet och fotografin som visar allt.
jag är så glad, och snart kommer carro hem!
5 dagar vid den här tidpunkten, jag längtar! cigaretter, kaffe, massa prat, mys, musik och film!
livet leker på ett bra sätt.





och hon är vacker,
ja hon är så vacker när hon ler.



•   ~my sensible heart.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carolina - Olina

Jaaa! snart, alldeles snart kommer jag hem. Jag är så otroligt glad för din skull vännen, jag har ett leende från ena till det andra örat när jag läser det här. Du är så vacker när du ler.

2009-09-13 @ 18:43:14
URL: http://olina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback