this could be my chance to break out

bob marley - is this love

2009-10-06 @ 16:46:55

hm, ja, jag blev ju tillsagd av min kära carolina att blogga lite mer?
men vad finns det att skriva egentligen? är väl bara hon som läser ändå, hehe. 
står inom några svåra val antar jag, gymnasiet, vart jag ska bo, livet, vänner and so on.
det finns väl inga raka svar heller, får söka mig framåt, men jag har ett behov av att veta vart jag har allt och alla?
känns som att jag bara går tillbaks i livet när jag egentligen vill gå framåt.
är väldigt stressad och förvirrad vilket förmodligen lett till varför jag gjort som jag gjort och varför jag är så helvetes sjuk.
jag behöver pengar, jag behöver cigg, jag behöver närhet.

sen är jag väl bara helt enkelt less, på hur samhället fungerar, men framför allt på människors tänkande.
tur att jag har mina små stjärnor åtminstone.
just nu längtar jag bara tills marcus och katrin kommer hem från johan, finns mycket att berätta antar jag.
och jag hoppas dem har med sig gihblifilmerna så jag och carro kan ha våran jäkla dag någon gång!

och jag läre bara lägga till att jag har nog hittat världens mest fantastiska flicka
du gör en mörk dag ljus
♥ i d a





•   ~my sensible heart.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carolina - Olina

Ensam är stark, men med ett ljus som skiner blir man starkare <3

2009-10-06 @ 19:11:35
URL: http://olina.blogg.se/

Postat av: Carolina - Olina

sv; DET ÄR DIN EXISTENS MED! <3

2009-11-01 @ 14:34:00
URL: http://olina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback