this could be my chance to break out

thee silver mt. zion memorial orchestra & tra-la-la band - god bless our dead marines

2009-11-04 @ 16:52:13

KAAAAAAAAAAAAATRIN <333333333333333333333333333333333333~
WOULDN'T SURVIVE WITHOUT YOU. YOU ARE THE ONLY ONE I LOVE.
JAG DÖR OM DU DÖR.
DU FÅR MIG ATT LE NÄR VARDAGEN ÄR GRÅ.
NÄR INGEN ANNAN NÅR MIG, KÄNNER JAG ATT DU BERÖR, MIG.
INGEN ANNAN FÖRSTÅR MIG SÅ BRA SOM DU.
JAG ÖNSKAR ATT DU ALDRIG LÄMNAR MIG OCH JAG SKA GÖRA ALLT JAG KAN FÖR ATT GÖRA DIG LYCKLIG.
KATRIN, SNÄLLA.
JAG GER DIG VAD DU VILL NÄR DU SÄGER MITT NAMN KOMMER JAG KOMMA SPRINGANDES.
KATRIN DU ÄR ALLT FÖR MIG.
DU GÖR MIG HEL.



CSM is responsible for everything

///FLUKEMAN-malin
haha.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback