this could be my chance to break out

city and colour - the girl

2009-11-03 @ 00:42:03

JAG VILL KUNNA KÄNNA NÅGOT.
och jag vet inte hur jag mår för alla som undrar, är trött på frågor när jag inte har något svar.
jag är bara tom. kan inte ens beskriva känslan eftersom jag inte känner någonting alls.
jag har förlorat den människa som förstod mig, tog mig seriöst, fattade hur jag tänker, mår och känner.
så. meningslöst. just därför för er som tycker jag blivit konstig, nej. jag visar vem jag är annars.
CEEEPEE.
(värdelöst inlägg, jagvet.)




du håller mig vid liv. ~<3







(+++++++carolina)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carolina - Olina

Att känna sig bedövad kan ibland vara minst lika frustrerande som att känna allt på samma gång. Jag tror man behöver försöka hitta någon balans i det hela för att inte snubbla. Man vet aldrig när det ska vända och det är omöjligt för en annan människa att gissa sig fram till det eftersom vi är olika individer. Alla med sitt eget sätt att hantera svåra situationer och sätt att tänka på. Du har inte alls blivit konstig, jag tycker du är precis samma, bara att just nu är du i sorg (även om du inte känner något) och det sätter sina spår även om det bara är undemedvetet. Jag finns här även om det inte är genom en kram, men där finns Ida, så finns jag. Även om jag inte har något ord att ge som rättar till allt och löser dina svåraste knutar.



Jag älskar dig!

2009-11-03 @ 08:57:44
URL: http://olina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback