this could be my chance to break out

biosphere - phantasm

2009-11-18 @ 22:50:59

jag vill känna känslor igen.
jag vill veta att jag existerar, åtminstone lite.
men är det bra för mig igen?
att känna saker, jag vet inte längre.
jag kommer inte ens ihåg hur det är.
men det känns som att jag är stabilare utan känslor.
samtidigt vill jag ha dem tillbaks för att få någon typ av bekräftelse.





haha, har fått glasögon. är översynt.
det är som att jag varit sjuk, haft ont i huvudet och i ögonen.
och glasögonen var medicinen. hoho.



Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry.
Call I'm desperate for your voice.
Listening to the song we used to sing.
In the car, do you remember?
Butterfly, Early Summer.
It's playing on repeat, Just like when we would meet.
Like when we would meet.

Cause I was born to tell you I love you.
And I am torn to do what I have to, to make you mine.
Stay with me tonight.


I know everything you wanted isn't anything you have.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Chihiro

Känslor är något man inte styr. Det är något som bara existerar - även känslan av att inte känna någonting alls. Jag säger det för tusende gången, antagligen lika frustrerande för dig varje gång, men släpp fokuset på det. Låt det vara, låt saker och ting komma och gå lika omärkbart som ett andetag. Jag ger inte upp hoppet om dig. 'All the true love is the light in my sisters darling eyes'

2009-11-21 @ 21:14:03
URL: http://olina.blogg.se/

Postat av: Danielle

Måste bara säga ; du passa skit bra i glasögon! :)

2009-11-22 @ 02:55:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback