this could be my chance to break out

secondhand serenade - fall for you

2009-08-16 @ 00:55:18

känner för låten, en gammal känslig låt. men känner för allt och inget, fan rädslan kryper, han får inte komma, jag vill inte känna smärtan ännu en gång. och saknade kryper i mig.
jag vill säga till dig som det är, precis som det är, borde gjort det tidigare, innan du drog och ljög.
men är det verkligen så som jag tänker? jag tänker att jag vill en sak, men vill jag egentligen det andra?


t
vå saker kan man aldrig dölja, att man är full och att man är kär.




• ~my sensible heart.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carolina - Olina

Vissa har lärt sig tekniken. I båda.

2009-08-16 @ 12:46:43
URL: http://olina.blogg.se/

Postat av: malin

jo, det har du även rätt i.

-'möt det med ett leende.' för ingen märker skillnaden utom den som tittar efter riktigt noga.

2009-08-16 @ 22:51:38
URL: http://maluttah.blogg.se/

Postat av: petra

att berätta något kan få två hjärtan att slå i ett.

2009-10-14 @ 20:49:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback